Integrace
Vyberte si telefonní čísla, které chcete používat nebo používejte vaše stávající. Pevná linka, zahraniční čísla, apod.
Vytvořte si svůj firemní systém nebo-li agenty či klapky například pro obchod, reklamace, logistiku apod.
Nastavíme vám toky hovorů pomocí hlasových zpráv a IVR, pracovní dobu, přestávky a začněte volat.
Vyzkoušejte a poslechněte si jak by mohla znít vaše ústředna!
"Virtuální ústředna mi umožnila zachovat si všechny mé zákazníky i po přestěhování pobočky. Všechna čísla byla multikanálová a navíc jsem nechal přesměrovat hovory na mobilní telefony mých zaměstnanců - od té doby jsme nezmeškali jediný hovor". zákazník Telidoo Ústředny
Před lety jsem se rozhodl otevřít si internetový obchod. Byl jsem přesvědčen o tom, že nejdůležitější je mít vhodně umístěný sklad, jednoduché a přehledné webové stránky, e-shop a spolehlivou kurýrní službu.
Na webu jsem uvedl jako kontakt číslo mobilního telefonu. Koupil jsem si levný telefon a novou SIM kartu. Brzy mi došlo, že utrácím příliš mnoho za mobilní služby. Pořídil jsem si pevnou linku. Nastal jiný problém. Od té doby v kanceláři pořád někdo musel být. Pokud nám navíc někdo volal mimo pracovní dobu, neměl jsem o tom přehled. Přišel jsem tak o několik zákazníků.
"Zjistil jsem , že existuje virtuální ústředna, která je dokonalým řešením mých problémů bez nutnosti počáteční investice. Ještě tentýž den jsem si pořídil virtuální ústřednu, několik městských čísel a nechal jsem si zřídit službu záznamu hovorů, hlasové služby a také volání zpět. "
Hned na to přišla otázka stěhování — bylo na čase expandovat. Nehledě na naše stěhování jsme si mohli ponechat všechna naše čísla a zachovat všechny funkce. Díky tomu jsme neztratili jediného klienta. Vše proběhlo neuvěřitelně hladce!
Integrace na virtuální ústřednu nám přinesla významné změny ve workflow společnosti. Ušetřili jsme spoustu času a odbavili více zákazníků. Tým péče o zákazníky dostal také možnost poslouchat a přehrávat hovory. Tím získali a mohli dále poskytovat včasnou zpětnou vazbu. Navíc přístup k předchozí komunikaci od zákazníka umožňuje týmu poskytovat lepší služby zákazníkům.
Virtuální ústředna je určena pro veškeré e-shopy, autosalony, cestovní kanceláře či agentury. Pro aktivní callcentra, pro zákaznické linky, pro školy, úřady či instituce, pro nemocnice apod.
Potřebujete komunikovat se zákazníky formou SMS? Máme nejlevnější produkt na trhu.