Integrace

Začněte hned, je to jednoduché! Chceme jen vědět co potřebujete a my se o to postaráme.


Jak začít?


1.

Vyberte si telefonní čísla, které chcete používat nebo používejte vaše stávající. Pevná linka, zahraniční čísla, apod.


2.

Vytvořte si svůj firemní systém nebo-li agenty či klapky například pro obchod, reklamace, logistiku apod.


3.

Nastavíme vám toky hovorů pomocí hlasových zpráv a IVR, pracovní dobu, přestávky a začněte volat.

Nemáte představu jak to vypadá?

Vyzkoušejte a poslechněte si jak by mohla znít vaše ústředna!


Případové studie


Majitel e-shopu

"Virtuální ústředna mi umožnila zachovat si všechny mé zákazníky i po přestěhování pobočky. Všechna čísla byla multikanálová a navíc jsem nechal přesměrovat hovory na mobilní telefony mých zaměstnanců - od té doby jsme nezmeškali jediný hovor". zákazník Telidoo Ústředny

Před lety jsem se rozhodl otevřít si internetový obchod. Byl jsem přesvědčen o tom, že nejdůležitější je mít vhodně umístěný sklad, jednoduché a přehledné webové stránky, e-shop a spolehlivou kurýrní službu.

Na webu jsem uvedl jako kontakt číslo mobilního telefonu. Koupil jsem si levný telefon a novou SIM kartu. Brzy mi došlo, že utrácím příliš mnoho za mobilní služby. Pořídil jsem si pevnou linku. Nastal jiný problém. Od té doby v kanceláři pořád někdo musel být. Pokud nám navíc někdo volal mimo pracovní dobu, neměl jsem o tom přehled. Přišel jsem tak o několik zákazníků.

"Zjistil jsem , že existuje virtuální ústředna, která je dokonalým řešením mých problémů bez nutnosti počáteční investice. Ještě tentýž den jsem si pořídil virtuální ústřednu, několik městských čísel a nechal jsem si zřídit službu záznamu hovorů, hlasové služby a také volání zpět. "

Hned na to přišla otázka stěhování — bylo na čase expandovat. Nehledě na naše stěhování jsme si mohli ponechat všechna naše čísla a zachovat všechny funkce. Díky tomu jsme neztratili jediného klienta. Vše proběhlo neuvěřitelně hladce!

Větší firma - finanční poradenství

Integrace na virtuální ústřednu nám přinesla významné změny ve workflow společnosti. Ušetřili jsme spoustu času a odbavili více zákazníků. Tým péče o zákazníky dostal také možnost poslouchat a přehrávat hovory. Tím získali a mohli dále poskytovat včasnou zpětnou vazbu. Navíc přístup k předchozí komunikaci od zákazníka umožňuje týmu poskytovat lepší služby zákazníkům.

Pro koho je ústředna určená?

Virtuální ústředna je určena pro veškeré e-shopy, autosalony, cestovní kanceláře či agentury. Pro aktivní callcentra, pro zákaznické linky, pro školy, úřady či instituce, pro nemocnice apod.

Sledujte naše telidoo novinky


Potřebujete posílat SMS?

Potřebujete komunikovat se zákazníky formou SMS? Máme nejlevnější produkt na trhu.

Eterneum

Eterneum je komplexní řešení pro developery a úžasná služba pro lidi, kteří žijí v bytech a domech od inovativních developerů.

Eterneum Solutions s.r.o. je součást rodiny Telidoo a.s.
Eterneum Solutions s.r.o.
Palackého třída 3048/124
Brno 612 00
Datová schránka: e3kdybb
Bankovní spojení: 2002583798/2010 (FIO banka)