Co je to PBX virtuální ústředna?


Co potřebuji?

Virtuální telefonní systém je cloudový telefonní systém, který se používá k telefonování přes internet. Nemusíte kupovat žádné vybavení, vystačíte si s mobilním telefonem, tabletem či notebookem.

Je to zabezpečené?

Jedná se o hostovanou ústřednu, která je fyzicky umístěna v plně zajištěném a klimatizovaném datovém centru a je připojena na páteřní síť. Nabízí stejný rozsah telefonních funkcí jako skutečná hardwarová pobočková ústředna. Virtuální ústředna může být volitelně rozšířena o modul callcentra s nativní podporou mnoha komunikačních kanálů.

Žádné zmeškané hovory, kratší čekací doby a vždy dostupná podpora


Funkce


Telefonní čísla

Telefonní systém pro globální podnikání

Buďte profíci a z jediného místa zajistěte, aby vaši zákazníci získali osobní kontakt s vaší společností.

Pevná linka

Zřiďte si místní telefonní čísla a usnadněte volajícím, aby vás zastihli.

maskování čísla

Při volání nebo přijímání hovorů maskujte své stávající vlastní telefonní číslo alternativním číslem. Už i ředitel může zavolat bez obav, že zveřejní své osobní telefonní číslo.

stávající telefonní čísla

Můžete si zachovat stávající telefonní čísla.

Bezplatná telefonní čísla

Poskytněte volajícím flexibilní možnosti, aby se mohli kdykoli do vaší firmy dovolat bezplatně.

Co je bezplatné číslo?

Bezplatné číslo je číslo, na které mohou zákazníci volat, aniž by za něj museli platit. Náklady za všechny příchozí a odchozí hovory hradí firma. Bezplatné číslo má obvykle předvolby, jako je 800, atd. Bezplatná čísla se používají k povzbuzení zákazníků, aby zavolali do firmy, protože se nemusejí obávat poplatků za hovor. 

Používejte mezinárodní čísla

Zvyšte péči pomocí rychlých a jednoduchých konverzací

Usnadněte svým agentům/klapkám poskytování výjimečných hlasových služeb s intuitivním kontaktem.


Nastavte hladký proces směrování hovorů


Chytré možnosti, které vašemu týmu umožní co nejrychleji zpracovávat hovory zákazníků a jejich fronty.

Přesměrování hovorů

Směrování hovorů je proces umístění příchozího hovoru do fronty hovorů pomocí funkcí jako IVR, které spojí volajícího se správným oddělením nebo správným agentem zákaznické podpory. 

Příklad: Cestovní agentura může například přesměrovat své volající k týmu pro vrácení peněz pomocí IVR nebo přímo k agentovi zákaznických služeb pomocí rozšíření agenta.

Systém IVR

Hlasové hlášky či voicebot. Segmentujte své příchozí hovory a směrujte je do správného týmu nebo spárujte IVR menu s předem nahranými zprávami a vytvořte si samoobslužný záznamník.

Ovládejte ústřednu přes telidoo app

Volejte nebo přijímejte hovory s mobilní aplikací telidoo, i když jste na cestách. K dispozici pro Android i iOS.

telidoo Databáze kontaktů

Telidoo aplikace vytváří databázi kontaktů firem i fyzických osob. Pokud budete volat přes aplikaci uvidíte kdo vám volá.

Zajistěte provozní efektivitu

Skvělá směrovací služba vám umožní pracovat dobře během pracovní doby i po pracovní době. Výkonné řešení pro směrování hovorů je, že hovory budou zajišťovány během:

  • Pracovní doby s pravidly odpovědí pro konkrétní časové pásmo a víceúrovňovým IVRS
  • Po pracovní době se směrováním hlasové schránky
  • Během svátků
Sdílení linek

Sdílejte jedno telefonní číslo mezi více uživateli a přijímejte příchozí telefonní hovory z jakéhokoli telefonu a kdekoli.

nastavení vlastních pozdravů

Využijte příležitost k přizpůsobení hudby, fronty nebo čekací doby k předvedení nových produktů, služeb nebo oznámení.

Blokace fraud hovorů a spamových hovorů
černá listina

Díky široké škále nástrojů mohou nyní vaše týmy snadno spravovat zákaznické hovory a organizovaněji spolupracovat s interními týmy.


Monitorujte a spravujte ústřednu

Každý zákazník je jedinečný a mělo by se s ním zacházet jinak, protože rozumíme jeho obchodním potřebám. Získejte přístup k několika funkcím, které vaší firmě umožňují poskytovat skvělé zkušenosti se zapojením zákazníků.


Dohlížejte pomocí řídícího panelu v reálném čase

Zobrazení front hovorů, informací o dostupnosti agentů/klapek a probíhajících hovorů. Můžete sledovat pobíhající hovory a připojovat se k nim v reálném čase. Zjistíte tak jak rychle jsou vaše týmy schopny pomoci volajícím.

skupinové chaty a konferenční hovory i videohovory
fax na email
nahrávání příchozích i odchozích hovorů

Můžete si vybrat z řady možností, jako je záznam všech hovorů, záznam pouze příchozích hovorů, záznam pouze odchozích hovorů atd. Jediným kliknutím můžete nakonfigurovat své předvolby nahrávání pro telefonní číslo. Nahraný hovor vám zašleme formou SMS.

statistiky hovorů

Kontrolujte všechny vaše nejdůležitější prodejní hovory. Mějte přehled o všech hovorech, které vaši specialisté vykonali, přijali nebo zmeškali a analyzujte vytíženost svých pracovníků a jejich výkonnost.

Výhody ústředny

Přesměrování přes internet zdarma
nahrávání příchozích i odchozích hovorů
 vše je na jednom místě v mobilu
nižší cena než konkurence
rychlá integrace
Telidoo podpora

Eterneum

Eterneum je komplexní řešení pro developery a úžasná služba pro lidi, kteří žijí v bytech a domech od inovativních developerů.

Eterneum Solutions s.r.o. je součást rodiny Telidoo a.s.
Eterneum Solutions s.r.o.
Palackého třída 3048/124
Brno 612 00
Datová schránka: e3kdybb
Bankovní spojení: 2002583798/2010 (FIO banka)