Virtuální telefonní systém je cloudový telefonní systém, který se používá k telefonování přes internet. Nemusíte kupovat žádné vybavení, vystačíte si s mobilním telefonem, tabletem či notebookem.
Jedná se o hostovanou ústřednu, která je fyzicky umístěna v plně zajištěném a klimatizovaném datovém centru a je připojena na páteřní síť. Nabízí stejný rozsah telefonních funkcí jako skutečná hardwarová pobočková ústředna. Virtuální ústředna může být volitelně rozšířena o modul callcentra s nativní podporou mnoha komunikačních kanálů.
Buďte profíci a z jediného místa zajistěte, aby vaši zákazníci získali osobní kontakt s vaší společností.
Zřiďte si místní telefonní čísla a usnadněte volajícím, aby vás zastihli.
Při volání nebo přijímání hovorů maskujte své stávající vlastní telefonní číslo alternativním číslem. Už i ředitel může zavolat bez obav, že zveřejní své osobní telefonní číslo.
Můžete si zachovat stávající telefonní čísla.
Poskytněte volajícím flexibilní možnosti, aby se mohli kdykoli do vaší firmy dovolat bezplatně.
Bezplatné číslo je číslo, na které mohou zákazníci volat, aniž by za něj museli platit. Náklady za všechny příchozí a odchozí hovory hradí firma. Bezplatné číslo má obvykle předvolby, jako je 800, atd. Bezplatná čísla se používají k povzbuzení zákazníků, aby zavolali do firmy, protože se nemusejí obávat poplatků za hovor.
Usnadněte svým agentům/klapkám poskytování výjimečných hlasových služeb s intuitivním kontaktem.
Chytré možnosti, které vašemu týmu umožní co nejrychleji zpracovávat hovory zákazníků a jejich fronty.
Směrování hovorů je proces umístění příchozího hovoru do fronty hovorů pomocí funkcí jako IVR, které spojí volajícího se správným oddělením nebo správným agentem zákaznické podpory.
Příklad: Cestovní agentura může například přesměrovat své volající k týmu pro vrácení peněz pomocí IVR nebo přímo k agentovi zákaznických služeb pomocí rozšíření agenta.
Hlasové hlášky či voicebot. Segmentujte své příchozí hovory a směrujte je do správného týmu nebo spárujte IVR menu s předem nahranými zprávami a vytvořte si samoobslužný záznamník.
Volejte nebo přijímejte hovory s mobilní aplikací telidoo, i když jste na cestách. K dispozici pro Android i iOS.
Telidoo aplikace vytváří databázi kontaktů firem i fyzických osob. Pokud budete volat přes aplikaci uvidíte kdo vám volá.
Skvělá směrovací služba vám umožní pracovat dobře během pracovní doby i po pracovní době. Výkonné řešení pro směrování hovorů je, že hovory budou zajišťovány během:
Sdílejte jedno telefonní číslo mezi více uživateli a přijímejte příchozí telefonní hovory z jakéhokoli telefonu a kdekoli.
Využijte příležitost k přizpůsobení hudby, fronty nebo čekací doby k předvedení nových produktů, služeb nebo oznámení.
Každý zákazník je jedinečný a mělo by se s ním zacházet jinak, protože rozumíme jeho obchodním potřebám. Získejte přístup k několika funkcím, které vaší firmě umožňují poskytovat skvělé zkušenosti se zapojením zákazníků.
Zobrazení front hovorů, informací o dostupnosti agentů/klapek a probíhajících hovorů. Můžete sledovat pobíhající hovory a připojovat se k nim v reálném čase. Zjistíte tak jak rychle jsou vaše týmy schopny pomoci volajícím.
Můžete si vybrat z řady možností, jako je záznam všech hovorů, záznam pouze příchozích hovorů, záznam pouze odchozích hovorů atd. Jediným kliknutím můžete nakonfigurovat své předvolby nahrávání pro telefonní číslo. Nahraný hovor vám zašleme formou SMS.
Kontrolujte všechny vaše nejdůležitější prodejní hovory. Mějte přehled o všech hovorech, které vaši specialisté vykonali, přijali nebo zmeškali a analyzujte vytíženost svých pracovníků a jejich výkonnost.